Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 |- - -| Wake me up |- - - |

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alisandra-

Alisandra-


Naam : Nienkee :3
Aantal berichten : 36

Character sheet
Leeftijd: 21
Ras: Meermin
Partner: Being single is being free

|- - -| Wake me up |- - - | Empty
BerichtOnderwerp: |- - -| Wake me up |- - - |   |- - -| Wake me up |- - - | Emptyma aug 26, 2013 5:49 am

Drop off


Welkom in mijn Drop off!
Hier plaats ik van alles en nog wat van Aly
Terug naar boven Ga naar beneden
Alisandra-

Alisandra-


Naam : Nienkee :3
Aantal berichten : 36

Character sheet
Leeftijd: 21
Ras: Meermin
Partner: Being single is being free

|- - -| Wake me up |- - - | Empty
BerichtOnderwerp: Re: |- - -| Wake me up |- - - |   |- - -| Wake me up |- - - | Emptyma aug 26, 2013 5:55 am

Topic's

Topicjes van Aly
Zwart bolletje = Mijn beurt
Wit bolletje = Anders beurt



I'm back home (&Minaye)|Met Minaye|Huize Elsevier|


|- - -| Wake me up |- - - | Tumblr_inline_mlkrfxm3je1qz4rgp


Laatst aangepast door Alisandra- op ma aug 26, 2013 6:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alisandra-

Alisandra-


Naam : Nienkee :3
Aantal berichten : 36

Character sheet
Leeftijd: 21
Ras: Meermin
Partner: Being single is being free

|- - -| Wake me up |- - - | Empty
BerichtOnderwerp: Re: |- - -| Wake me up |- - - |   |- - -| Wake me up |- - - | Emptyma aug 26, 2013 5:59 am

Knows
Mensen die Aly kent



Legenda

• Just met
• Like
• Friend
• Best Friend
• Crush
• Partner
• Unsure
• Hate
• Enemy



Minaye My dear sisther, I'm so sorry for leaving you. I hope you will forgive me.


|- - -| Wake me up |- - - | Tumblr_inline_mlkrn1qn0D1qz4rgp


Laatst aangepast door Alisandra- op ma aug 26, 2013 6:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alisandra-

Alisandra-


Naam : Nienkee :3
Aantal berichten : 36

Character sheet
Leeftijd: 21
Ras: Meermin
Partner: Being single is being free

|- - -| Wake me up |- - - | Empty
BerichtOnderwerp: Re: |- - -| Wake me up |- - - |   |- - -| Wake me up |- - - | Emptyma aug 26, 2013 6:03 am

Sheets
Postsheets a la Aly


Aly


De zoute zeelucht prikkelde in haar neus en ze vond het heerlijk. Het rook naar huis. De boot toeterde een paar keer en ging aanleggen. Aly glimlachte. Ze had haar zusjes en familie echt al veel te lang niet gezien en gesproken. Stiekem voelde ze zich schuldig, dat ze hun had achtergelaten met alleen 1 briefje, niet meer niet minder. Ze wisten niets van haar, ze hadden 4 jaar geen enkel contact meer met Aly gehad, ze wisten niet eens waar ze was. Ze vroeg zich af of ze haar nog wel zouden herkennen, ze was tenslotte van plan als eerste haar familie onder ogen te komen. Ze pakte haar koffers op en liep nu met swingende heupen de boot af. De warme wind blies door haar bruine haren heen en een scheve glimlach verscheen op haar gezicht. Er ontstond een grote neiging het water in te spring, om weer eens lekker in een meermin te kunnen veranderen. Ze was nu al 3 jaar meermin en ze was nog nauwlijks veranderd. Ze woonde ook niet echt dicht bij de zee of bij een meer. Ze was wel een paar keer met vrienden naar de kust geweest maar dat was zelden. Hier kon ze elke dag de zee in springen als ze dat zou willen. Opeens zag ze een vrouw staan die haar handen voor haar mond sloeg en naar haar toe liep. ”Het is niet te geloven, jij bent het.” Sprak de oude vrouw en ineens herkende ze de vrouw. Het was mevrouw Weebe, de oma van Naomi Weebe, een oude vriendin van Aly. De vrouw lachte hard. ”Meid we dachten dat ze voorgoed vertrokken was en dat we je nooit meer zouden zien.. Jemig, wat ben je trouwens gegroeid en knap geworden!” Sprak ze vrouw. Aly glimlachte vriendelijk. ”Ik was eerst ook van plan weg te blijven, tot ik het hier begon te missen.” Zei ze. De vrouw keek haar met grote ogen aan. ”Alisandra, meid waar ben je wel niet allemaal geweest?” Vroeg ze haar met grote interesse. Aly zuchtte, die naam had ze in geen jaren meer gehoord, al haar vrienden noemde haar Aly en zo had ze ook gezegd dat ze heette. ”Op veel te veel plekken.” Zei ze met een glimlachje. Nu veranderde de blik van de vrouw. ”Waarom heb je je familie zomaar achter gelaten, met maar een briefje? Ze hebben nooit meer iets van je gehoord, waarom heb je niets van je laten horen.” Vroeg ze nu achter elkaar door. Aly zuchtte weer. ”Ik zou het U graag vertellen maar ik wil nu zo eerst even mijn zusjes opzoeken, als dat kan?” Vroeg ze en keek de oude vrouw vragend aan. Die knikte snel. ”Je weet nog wel waar ze wonen he?” Vroeg ze en Aly knikte. Ze zwaaide nog even naar de vrouw en liep nu weg richting het huis waar zij vroeger ook in woonde. Ze keek er erg naar uit haar zusjes weer te zien, vooral Minaye, daarmee was ze vroeger het meeste close. Die zou nu ook al wel haar vin hebben, dan konden ze samen nog even zwemmen want daar had ze nu echt zin in, zwemmen. Het duurde niet lang voordat ze er was, het huis stond niet heel ver van de haven en het strand vandaan. Ze wandelde met een lachje naar de deur toe en nu pas voelde ze de zenuwen. Wat als ze boos op haar waren? Omdat ze niets van haarzelf had laten horen en zo plotseling vertrok. Herkende ze haar nog wel? Ze zette haar twee grote roze koffers naar zich neer en drukte een keer op de bel. Oke hier stond ze dan, ze zou zo haar familie naar 1 jaar in Rome en 3 jaar in Vegas te hebben gewoond weer zien. Ze had echt 4 jaar geen contact met ze gehad, en dat had ze ook eigenlijk wel nodig gehad. Het overlijden van hun moeder lag Aly zwaar en ze moest weg uit die sfeer, ze moest gewoon even weg. Nu zag ze de deur open gaan en daar stond een heel mooi meisje met donkere bruine haren. Gelijk sprong een grote lach op Aly haar gezicht. Waaaw, wat was Mina mooi geworden en wat was ze gegroeid. Het was 4 jaar geleden maar ze herkende dit gezicht meteen. ”Well…” Sprak ze wat onzeker. ”Suprise.” Zei ze gelijk erachter na op een vrolijke toon en wachtte op reactie in Minaye…

[/i][/b]


Code:
<style type='text/css'>.bk { opacity: 0;  width:390px; height:440px; transition-duration: 0.7s;  -moz-transition-duration: 0.7s;  -webkit-transition-duration: 0.7s;  -o-transition-duration: 0.7s; padding:5px; }.bk:hover { background-color:#000000; opacity:.60; }.bka { }.bkc { }.bkd { }.bke { margin-top:4px; width:390px; height:415px; background-color:fafafa; }.bkf { }.bkg { padding:5px; margin-top: 25px; height:350px; overflow:auto; font-family:tahoma; color::d6cfd1; line-height:120%; text-align:justify; }.bkh { }</style><center><div style="width:400px; height:450px; background-image:url(http://i41.tinypic.com/107um8l.jpg);"><div class="bk"><div class="bkb"></div><div class="bkc"></div><div class="bkd"></div><table cellspacing="0" cellpadding="0"><tr><td><div class="bka"></div></td><td valign="top"><div class="bke"><div class="bkg"><div style="font-family: Yanone Kaffeesatz; text-align: center; font-size: 20px; text-transform: uppercase; line-height: 23px; letter-spacing: 4px; margin-top: 20px; margin-bottom: -5px; color: #FFFFFF; ">Aly<Br><span style="font-size: 9px; text-transform: lowercase; letter-spacing: 1px; color: #dcdcdc; "></span></div>[color=white]

Tekst hiero!

</div></div><div class="bkf"><div class="bkh"></div></div></td></tr></table></div></div><div style="padding-left:350px;"></div></center>[/b]
|- - -| Wake me up |- - - | Tumblr_inline_mlkrndsSfv1qz4rgp
Terug naar boven Ga naar beneden
Alisandra-

Alisandra-


Naam : Nienkee :3
Aantal berichten : 36

Character sheet
Leeftijd: 21
Ras: Meermin
Partner: Being single is being free

|- - -| Wake me up |- - - | Empty
BerichtOnderwerp: Re: |- - -| Wake me up |- - - |   |- - -| Wake me up |- - - | Emptyma aug 26, 2013 6:26 am

Voice
De stem van Aly